Dopravní podnik města Brna s cestujícími komunikuje pomocí dalšího informačního kanálu. Jako první dopravce v republice začne využívat službu Mobilní Rozhlas, která slouží pro jednodušší komunikaci samospráv a občanů. Do platformy je registrováno více než půl milionu lidí a toto číslo se stále zvyšuje. Dopravní podnik města Brna bude touto cestou veřejnost informovat například o aktuálních výlukách a omezeních, novinkách nebo mimořádných událostech.
„Jsme nakloněni všem chytrým řešením, která pomůžou rychle a efektivně sdělit cestujícím aktuální nebo připravovaná omezení v městské hromadné dopravě. Díky Mobilnímu Rozhlasu dostanou zájemci včas informace prostřednictvím aplikace nebo emailu a mohou se tak na ně s předstihem připravit,“ sdělila primátorka města Brna Markéta Vaňková.
„Prostřednictvím Mobilního Rozhlasu můžeme komunikovat i krizové situace a velké havárie, které ovlivní provoz ve větší části města. Cestujícím můžeme zasílat i další, související informace. Například zprovozňování nových tratí, novinky z oblasti jízdného, vozového parku nebo akcí pro veřejnost. Tato služba je vedle naší aplikace DPMBinfo, webu a sociálních sítí dalším krokem kupředu v udržování kontaktu s našimi cestujícími. Vycházíme z toho, že spokojený cestující je informovaný cestující,“ uvedl generální ředitel Dopravního podniku města Brna.