Ač se to na první pohled možná nezdá, zajímavými obchodními partnery pro české firmy mohou být i maďarská města a obce – jakožto specifický segment stojící mimo klasické dělení B2B či B2G. Některá velká města mají i ambiciózní plány, například města Budapešť, Miskolc a Pécs byla vybrána Evropskou komisí mezi 100 evropských měst, která dostanou evropské prostředky na to, aby se do roku 2030 stala klimaticky neutrálními a chytrými městy (za Česko bylo vybráno město Liberec). Příležitosti se však nacházejí nejen ve velkých městech, ale i v menších obcích. To, že na expanzi na maďarský komunální trh není nikdy pozdě, ukazuje příklad české firmy MUNIPOLIS. Ač tato firma, nabízející chytrou digitální platformu pro komunikaci municipalit s jejich obyvateli, vstoupila na maďarský trh až v říjnu 2022, má již nyní mezi maďarskými městy a obcemi téměř sto zákazníků.