MladýPodnikatel.cz: Ondřej Švrček (Mobilní Rozhlas) o budnoucnosti komunikace měst a obcí

15. června 2017
Komunikace

Představte si, že čtete tyto řádky a na město, ve kterém se zrovna nacházíte, se žene tornádo. Zvenčí vás varují aplióny, ale vy je neslyšíte. A právě v tu chvíli vám chce pomoct Mobilní rozhlas a upozornit vás notifikací na mobilu.

Podobných služeb, jako je Mobilní rozhlas, na našem trhu postupně přibývá. Jde přitom o ucelené platformy pro komunikaci samospráv (například měst) s občany. V Česku Mobilní rozhlas využívá kolem tisícovky měst a obcí, což je přibližně 1/6 ze všech obcí, které u nás máme. Konkrétně je mezi nimi třeba Znojmo, Benešov a některé městské části Prahy.

Tyto služby jsou ale vedle revoluce v komunikaci samospráv také dobrým byznysem a z určitého úhlu pohledu také dalším velkým bratrem, který má za cíl získat kontakty, polohu a další informace o běžných lidech.

Jak tento byznys funguje, jak se Mobilní rozhlas dostává ke starostům a jak jim prodává svoje služby? O tom jsem si povídal s ředitelem firmy Ondřejem Švrčkem.

Co se ve videu dozvíte?

  • Kolik Mobilní rozhlas stojí, jak se určovala jeho cena a na čem vydělává nejvíce peněz?
  • Jaká je základní filosofie Mobilního rozhlasu a jak se ji snaží šířit mezi lidi?
  • Jak probíhají oslovování a jednání se starosty?
  • Proč Mobilní rozhlas nemusí investovat do marketingu a jak se aplikace dostává k uživatelům?
  • Jak probíhá vývoj a jak se zabezpečují získaná data?
  • Jak se tato data získávají a co všechno o vás vlastně Mobilní rozhlas ví?
  • Je na tom Česko z hlediska komunikace samospráv špatně a máme se od koho inspirovat?
  • Jak bude komunikace samospráv vypadat v budoucnu?

Pustit rozhovor


Související

Kontaktujte nás!